Meer leads en klanten uit je bezoekers halen en een volautomatische marketingfunnel opzetten?

  • Ontdek de wetten van winstgevende websites
  • De beste conversie optimalisatie tips en technieken van dit moment
  • Neurowebdesign technieken voor meer leads, klanten en omzet!
  • Voorkom deze Conversie-Killers waardoor je veel klanten misloopt…
  • Stap-voor-stap blauwdruk voor de meest effectieve landingspagina’s
  • Vervang ‘AIDA’ met de TIPS Formule voor effectievere copywriting
  • Anatomie van de ideale opt-in pagina en conversieprocessen
  • Praktische voorbeelden van effectieve websites en marketingfunnels
  • Creëer succesvolle productlanceringen met ’timed content’
  • Haal meer leads uit je bestaande bezoekers met integratie marketing
  • Zo maak je een marketing funnel (die dagelijks omzet oplevert)

Het ideale Conversie optimalisatie e-book

Wanneer je website vol zit met ‘conversie-killers’ en daardoor weinig of geen resultaat oplevert is dat verspilde moeite. 

Conversie-optimalisatie (CRO) is heel belangrijk. Je website is namelijk geen doel maar een middel. Het is geen statisch visitekaartje maar eerder een ‘marketing machine’ die iedere maand (automatisch) nieuwe leads en klanten op moet leveren en je vrij moet maken van je business.

Wist je dat je jouw ‘conversie’ (en daarmee je omzet) soms letterlijk binnen een dag kunt verdubbelen? Met slechts kleine aanpassingen? 

IMU specialiseert zich al jaren in conversie optimalisatie, gedragspsychologie en neuromarketing en zij passen deze kennis op dagelijkse basis in de praktijk toe.

Vanuit hun ervaring kunnen ze jou precies vertellen WAT (kennis) er online goed werkt, HOE (praktijk) het werkt en nog belangrijker: WAAROM (psychologie) het werkt.

BEN JE KLAAR VOOR MEER CONVERSIE?

Wil je nu direct aan de slag om vele malen meer leads, klanten en omzet uit je website bezoekers te halen?  Wil je jouw website omvormen tot een volautomatische online marketing machine die constant resultaat oplevert?

Chat openen
1
Hoi, heb je vragen?
Hoi!
Heb je een vraag?